myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ پدراین به نام میخوای برم

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پدراین به نام میخوای برم

Download New Music Pedrain – Mikhay Beram





لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


متن آهنگ

پدراین - میخوای برم

میخوایی برم باشه ولی بعدش دنبال من نگرد

به همه بگو کاری برام نکرد کاری برام نکرد

میخوایی برم باشه به همه بگو واسه تو کم بودم

بگو خودخواه بی انصاف هستم فقط به زندگی با تو محدودم

باشه با هر کی دوست داری بجنب بساز آیندتو

با من نموندی من ولی میخوام ببینم خندتو

خاطره هامو خط زدی میبخشمت راحت برو

به فکر قلب من نباش الان همین ساعت برو

*****

میخوایی برم باشه یه لحظه هم پیشت نمیمونم

به همه بگو رسما یه دیوونم دیگه از چشمات حرفاتو نمیخونم

میخوایی برم باشه موندن من برات نمیصرفه

تو احساست در حد یک حرفه روزای خوبمون از ذهن من رفته

باشه با هر کی دوست داری بجنب بساز آیندتو

با من نموندی من ولی میخوام ببینم خندتو

خاطره هامو خط زدی میبخشمت راحت برو

به فکر قلب من نباش الان همین ساعت برو



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی