myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ پازل باند به نام کم کم

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ق.ظ
 دانلود آهنگ پازل باند به نام کم کم
ترانه: مهرزاد امیرخانی, موزیک: علی رهبری, تنظیم: آرین بهاری






متن آهنگ پازل باند - کم کم

کم کم عاشق شد دلمون کم کم کم شد فاصلمون

چی شده که حالا تنها شدم با نم نم بارون و اشک خودم

قبلا قلبا خواستی منو حالا از دست دادی دست منو

یه دفعه عوض شد حال دلت جا نداره دیگه اشغاله دلت

نپرس چرا دوست دارم نمیدونم خودم با تو چی کار دارم

نپرس چرا دیوونتم دیگه دس از سرت نمیشه بردارم

آخه دوست دارم آخه دوست دارم …

کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم

توی قلبت زندونیم اما آزادم …

تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی

تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی …

*****

کم کم کمتر دیدیم همو هی کمتر فهمیدیم همو

یه دفعه زیاد شد فاصلمون یه جورایی سر رفت حوصلمون

اصلا با من کار نداری به موندن من اصرار نداری

همه ی این حرفا بیخودیه راحت بگو اصل قضیه چیه

کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم

توی قلبت زندونیم اما آزادم …

تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی

تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی …


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی