myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ مانی رهنما به نام سپیدار

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام سپیدار

Download New Music Mani Rahnama – Sepidar








دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


متن آهنگ

مانی رهنما - سپیدار

ته چشمات یه جایی بود که آدم قلبشو میباخت سکوتت بی تفاوت بود و چشمات کارمو میساخت

ته چشمات یه چیزی بود شبیه حس تنهایی گناه و جرم من اینه تو تو بی اندازه زیبایی

ترکت کنم بگیره گریت کز کنار دیوار بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

ترکت کنم بگیره گریت کز کنار دیوار بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

*****

تماشا کن منو حالا نگو من رو نمیشناسی به من لبخند نزن بی رحم برو خودخواه احساسی

واسه جبران تنهاییت میخوام تنهای تنها شم تو هم دستامو خالی کن بذار از گریه دریاشم

ترکت کنم بگیره گریت کز کنار دیوار بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

ترکت کنم بگیره گریت کز کنار دیوار بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی