myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ امید آمری و محمد یاوری به نام مهربونم

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امید آمری و محمد یاوری به نام مهربونم

Download New Music Omid Ameri Ft. Mohammad Yavari – Mehraboonam



دانلود آهنگ جدید امید آمری و محمد یاوری به نام مهربونم

متن آهنگ امید آمری و محمد یاوری - مهربونم

مهربونم هم زبونم عاشق تو من میمونم عشق زیبا تورو میخوام تورو میخوام
دلتو دادی به دنیام تورو میخوام دستتو بذار تو دستام باهات میام
ول نکنی تو این دنیا قلبمو تنها قلبمو تنها…
دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده
بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت …
دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده
بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت …

*****

دلتنگت میشم میخوام باشی من عاشق پیشم تنها نباشی
میخوامت عشقم با جونم با تو هستم با تو آرومم
دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده
بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت …
دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده
بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت …

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی