myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ علی ارشدی به نام تو رو میخوام

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام تو رو میخوام

Download New Music Ali Arshadi – Toro Mikham





لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


متن آهنگ

علی ارشدی - تو رو میخوام

درست همون لحظه که یه حسی به من میگفت که دیر شده برگرد

من میدونستم آخرش با تو میشه هنوز عشقو باور کرد

من میدونستم آخرش یک روز دستای من پیشه تو رو میشه

درست همون جا که تو وایستادی زندگیم از اونجا شروع میشه

با عشقت هر شب تا صبح بیدارم بی وقفه تو رو دوست دارم

کنارم هستی انگار رو ابرام از ته قلبم تو رو میخوام

با عشقت هر شب تا صبح بیدارم بی وقفه تو رو دوست دارم

کنارم هستی انگار رو ابرام از ته قلبم تو رو میخوام

*****

دلم دیگه دیوونه وار بهونتو میگیره عاشقتو تنها نذار دلم پیشه تو گیره

من از خدامه که روزام کنار تو شب میشه از عشقه تو این روزا قلبه من لبالب میشه

با عشقت هر شب تا صبح بیدارم بی وقفه تو رو دوست دارم

کنارم هستی انگار رو ابرام از ته قلبم تو رو میخوام

با عشقت هر شب تا صبح بیدارم بی وقفه تو رو دوست دارم

کنارم هستی انگار رو ابرام از ته قلبم تو رو میخوام


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی