myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

myfilm2

مای فیلم تو | دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ پازل باند به نام هستی

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام هستی

Download New Music Puzzle Band – Hasti





لینک های دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


متن آهنگ

پازل باند - هستی

تو هستی شبم پیش تو غوغاست منم آدم بشم عشق تو حواست

تو مستی شبم پیش تو زیباست اگه دلت بخواد دلت نخواد قلب من اینجاست

از هستی تو مستی من خواب نداره هی دست به این مست نزن تاب نداره

هی دل ای دل نکن مستم منو ول نکن بستم به کوی او دلم هی منو غافل نکن

هی دل ای دل نکن این عاشقو عاقل نکن بستم به کوی او دلم هی منو غافل نکن

*****

وقتی میاد صدای پات حالی به حالی میشم یه عاشق بی قرار تو این حوالی میشم

آخه رو رواله دلت خوش به حال دلت اگه رو به راهه دلم سر به راهه دلت

هی دل ای دل نکن مستم منو ول نکن بستم به کوی او دلم هی منو غافل نکن

هی دل ای دل نکن این عاشقو عاقل نکن بستم به کوی او دلم هی منو غافل نکن


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی